NOVINKY

arr3Nové infrasaunyProhlédněte si naši rozšířenou nabídku infrakabin, v nové nabídce modelů si určitě vyberete....

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 47 900 Kč
skladem
naše cena 46 900 Kč
skladem
naše cena 38 990 Kč
skladem

KONTAKTY

BASPA s.r.o.
Bohunická cesta 727/15
664 48 MORAVANY u BRNA
tel: +420 602 774 195
info@baspa.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 900 Kč
skladem
naše cena 3 620 Kč
skladem
naše cena 6 480 Kč
skladem

ANKETA

Používáte ve vířivkách chlorovou dezinfekci nebo raději dezinfekci na bázi aktivního kyslíku.

Chlorové tablety, rychlorozpustný chlor, ... 42% Elektrolýza slané vody ... 20% Přípravky na bázi aktivního kyslíku ... 20% Jiné 17%

» Záruka a reklamace
Záruka a reklamace

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte obal dodaného zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat naši společnost nebo přepravce, který Vám zboží doručil:

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, kontaktujte nás prosím pro dohodnutí dalšího postupu.

Zákonná záruční doba spotřebního zboží je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a prodloužuje se o dobu, po kterou zboží bylo v záruční opravě. Podmínky pro uplatnění záruky jsou podrobně popsány v Reklamačním řádu.

Reklamaci je potřeba nejdříve uplatnit přímo u nás, pro oznámení nás prosím kontaktujte a využijte reklamační list.

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete, pokud vadné zboží doručíte do autorizovaného servisu. Jejich seznam naleznete na našich stránkách, v dokumentaci přiložené k výrobku nebo na webu výrobce.

Reklamované zboží můžete samozřejmě také předat nám:

  • osobně na jednom z našich výdejních míst, pouze však po po předchozí telefonické dohodě
  • zasláním zboží na adresu: BASPA s.r.o., Jakubské nám. 97/12, 798 41 Kostelec na Hané

Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme spolu s remlamovaným zbožím včetně veškerého příslušenství přiložit také:

  • doklad prokazující nákup zboží
  • vyplněný reklamační list s podrobným popisem závady

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

V případě, že jste spotřebitel, máte nárok na vyřízení reklamace ve 30-ti denní lhůtě. Pokud u nás nakupujete jako podnikatel, neexistuje pro vyřízení reklamace zákonem stanovená lhůta. I v tomto případě se však budeme snažit vyřídit reklamaci v co nejkratší době.